Vásárlási Feltételek
Felhasználási feltételek
Szolgáltató adatai | Adatvédelem | Szállítás | Elállás joga | Szállítási díjak | Fizetés | Affiliate program
Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a Family Business International Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely:2724 Újlengyel, Határ út 12., levelezési cím és telephely: 1153 Budapest, Bácska u. 15.; adószám: 23141689-2-13), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett www.market7.hu webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket.
Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.
A webáruház címe
www.market7.hu
A szolgáltató neve: Family Business International Kft.
A szolgáltató székhelye: 2724 Újlengyel, Határ út 12.
A szolgáltató telephelye és levelezési címe: 1153 Budapest, Bácska utca 15.
A szolgáltató elérhetősége: info@market7.hu
Cégjegyzékszáma: 13-09-144284
Adószáma: 23141689-2-13
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Pest Megyei Bíróság mint Cégbíróság
Telefonszámai: +36 1 372 04 17 / +36 70 452 51 00
A szerződés nyelve: magyar
IBAN bankszámlaszám: HU18 10101470 84283000 01004006
NAIH nyilvántartási szám: NAIH-76592/2014
A tárhely-szolgáltató adatai: Family Business International Kft.
Székhely: 2724 Újlengyel, Határ út 12.
Adószám: 23141689-2-13; Cégjegyzékszám: 13-09-144284
Facebook rajondói oldalak: Market7 facebook oldal
Alapvető rendelkezések
- A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre,valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
- Hatály, az ÁSZF módosítása.
- A webshop szerzői jogi mű, szerzői jogi védelem.
- Rendelkezésre állás.
Adatkezelési szabályok, adatvédelem
A Felhasználási Feltételből külön mellékletbe / szabályzatba került az adatkezelésre vonatkozó tájékoztató, így az erre vonatkozó információkat mostantól az Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztatóban találod meg.
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A www.market7.hu webáruházban megjelenített termékek online és személyesen is megvásárolhatók. A termékek ára tartalmazza az Áfá-t.
A csomagolás minden esetben ingyenes.
A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jeleníthet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.
Rendelés menete
- Regisztráció
- A megrendelés összeállítása
- A kosár használata
- Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
- A megrendelés elküldése
- A megrendelés visszaigazolása
Ha a kiválasztott terméket szeretné megvásárolni a „kosárba” gombra kattintva kezdeményezheti az áru megvásárlását. Miután berakta a kosárba az Önnek tetsző termékeket, folytathatja a vásárlást. A termék mennyiségét is tetszés szerint átírhatja, megváltoztathatja. Az alapértelmezés szerint 1 db-ot kínálunk fel. A kosár tartalmának az összege mindig megjelenik, miután árut rakott bele.
A megrendelések feldolgozása és teljesítése, kiszállítás
A megrendelések feldolgozása:
Munkanapokon a 12 óráig leadott rendeléseket a rendelést követő első vagy azt követő harmadik munkanapon szállítjuk ki.
Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 3 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről a Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
Utánvétellel Magyarországra, Romániába vállaljuk a kiszállítást, amit a GLS futárcéggel végeztetünk!
A GLS vállalja, hogy a csomagot, Magyarországon a feladást követő munkanapon, Romániában a feladást követő második munkanapon, munkaidőben kézbesíti. Ha a futár a megadott címen senkit nem talál, értesítést hagy a postaládájában, ezen szerepel a GLS központi ügyfélszolgálati telefonszáma. Ha ezt felhívja, biztosan meg tudnak beszélni olyan időponton és helyszínt, ahol az átadás-átvétel gond nélkül lebonyolítható. A futárok rendkívül rugalmasak és segítőkészek, hiszen anyagilag is érdekeltek abban, hogy a címzetthez garantáltan a leggyorsabban eljusson a csomag. Ezért a futár mindent meg is tesz ennek érdekében. Ha végképp elérhetetlennek bizonyult a megrendelő, csomagja 5 napig a legközelebbi GLS depóban kerül elhelyezésre. A futár még egy alkalommal megpróbálja a kézbesítést, de ha 5 nap alatt senkit nem tud elérni, és senki nem jelentkezik a csomagért, visszaszállítják a feladónak. Ha a szállítás napján csak adott időben van lehetősége a csomagot átvenni, azt az ügyfélszolgálati számon lehet kérni, külön díj ellenében. A futárnak nincs módjában a címzetteket előre felhívni az időpont egyeztetés céljából.
Szállítási határidő:
A „sikeres vásárlás” tárgyú visszaigazoló e-mail elküldésétől számított 1-4 munkanap. Ha a megrendelést pénteki napon adja le, a leszállítás legkésőbb kedden történik meg. A kiszállítás átlagosan 2-5 napon belül történik meg.
Szállítási díjak:
20.000 Ft felett: ingyenes
0 Ft - 19.999 Ft között: 1.200 Ft
Fizetés:
A megrendelését négy féle képpen tudja kifizetni:
- Utánvétellel
- Előre utalással
- Online bankkártyás fizetéssel (és PayPass, MasterPass) (fejlesztés alatt, még nem elérhető)
- Személyesen üzletünkben
- Utánvétel esetén a teljes összeget a GLS csomagfutárnak kell kifizetni, aki a pénz átvétele után átadja Önnek a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot. (Kérjük, hogy az átvételi elismervényt csak abban az esetben írja alá, ha a csomagját tételesen ellenőrizte, meggyőződött a termékek sértetlenségéről, mert az átvétel utáni hiányosságokra, károkra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.)
- Előre utalás esetében mielőtt a számláját kiegyenlítené, kérnénk, hogy várja meg a megrendelésére érkező levelünket, mely a termék tényleges meglétét igazolja! (Ez nem azonos az önnek automatikusan érkező levéllel, ami csak a megrendelés sikerét, tényét bizonyítja!)
Az átutaláskor kérnénk a közlemény rovatba beírni a megrendelés számát. Ahogy a vételi összeg megjelenik a bankszámlánkon, úgy indítjuk a csomagot.
- Online bankártyás fizetés, ezt a lehetőséget a vásárlás végén választhatja ki, fizethet Paypass-al is. (fejlesztés alatt, még nem elérhető)
- Személyes átvétel. Ezt az átvételi módot azoknak a vásárlóinknak ajánljuk, akik a megrendeléstől számított 3 napon belül személyesen is át tudják venni a megrendelt terméket üzletünkben.
Az oldal tetejére »
Csomag újrakézbesítés:
Amennyiben mi elküldtük Önnek a megrendelt csomagot, és azt Ön 5 munkanapon belül nem veszi át, a csomagot sajnos automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre, és mi fizetünk így feleslegesen szállítási költséget. Előfordulhat, hogy nem kap értesítőt, vagy nem találja meg a szállítónk a címet, zárva az ajtó, nem tartózkodik senki a megadott címen, elutazott külföldre stb. Ilyen esetben, amennyiben ezt Ön kezdeményezi, a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával elküldjük Önnek. De csakis akkor indítjuk útjára ismét a csomagot, ha annak ellenértéke a bankszámlánkon (átutalással) jóváíródott! Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.
Külföldi szállítás:
Van lehetőség arra is, hogy a megrendelő külföldön vegye át a webáruházunkban megrendelt terméket. Ez esetben a bankszámlánkra át kell utalni a megrendelt termékek ellenértékét, plusz az adott országba való küldés szállítási költségét. Ennek részleteiről érdeklődjön.
Az adásvételi szerződés létrejötte
1. Ha a felhasználó megrendelést küld a www.market7.hu webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között.
2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A megrendelés adatai a felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.
Elállás joga
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
Ha vásárlás után mégis meggondolná magát, akkor a még nem használt terméket ez alatt az idő alatt visszaküldheti az eredeti csomagolásban
a vásárlást igazoló számlával, és mi kicseréljük vagy visszafizetjük az árát.
Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami bontatlan és hiánytalan gyári csomagolásban érkezik vissza cégünkhöz. A vevő nem veheti használatba a terméket. Nem vonatkozik az elállási jog, az átvétel után megsérült termékekre.
A visszatérítés nem vonatkozik a kiszállítási költségekre, valamint a termékek visszajuttatásának költségeire, melyeket a megrendelőnek kell viselnie. Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, cégünk nem vállalja a termék visszavásárlását, ezért azt visszajuttatja a vásárlónak, a vevő költségére.
Az Elállási jog nem gyakorolható olyan termékek esetében melyek csomagolásának sérülése (törése, összezúzása, felbontása), vagy a termék átmeneti használata és annak sérülése a termék további értékesítését lehetetlenné teszi. Ide értendőek a különféle kozmetikumok, tehát ha elállási jogával élni kíván, ne próbálja ki a termékeket.
Panaszkezelés
Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a az alábbi e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
Panaszkezelési hely: 1153 Budapest, Bácska utca 15.; +36 1 372 04 17; info@market7.hu
Az írásbeli panaszt webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
Vegyes rendelkezések
Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Pesti Központi Kerületi Bíróság, illetve a hatásköri szabályok figyelembe vételével a Fővárosi Törvényszék kizárólagos illetékességét.
Affiliate Program
Ajánlja másoknak is webáruházat » a saját egyedi webáruház linkjével és mindenki aki Ön után áll be a sorba a vásárlásaikból jutalékot kaphat!
Budapest, 2016. január 17.